reede, 13. veebruar 2015

Minu esimene postitus ;) Juhuuu ;) Luban, et olen huvitav, lõbus ja piisavalt intriigne, et teile ajaviidet pakkuda :)
Minu blogi tekkis siis selle teema põhjal facebookis :) See oli mu postitus, kuna tuli märkeid, et miks ma postitan oma jama... :) Okei nüüd teen seda siin ;)

Armsad sõbrad...Olen saanud täna mitu märkust, selle kohta, et postitan toidu pilte...Ma ei mõelnud, seda kohe läbi ja tõesti ei mõelnud, et see on tüütu ja häiriv. Väga vabandan ka muidugi. Aga kuna ma olen võtnud endale ette SUURE eesmärgi, langetada 40 kilo ja saada ka sportlikult vormi, siis see on väga suur asi minu ja mu lähedasemate sõprade jaoks. Ma ei postita absull selle pärast, et vaadake, mis ma nüüd sõin...Eiii, see annab inspiratsiooni teistele ja hoiab ka mindrajal. Kuna järgin kindlaid reegleid, siis on hea jätta avalikkusele märk maga, sest siis on raskem murduda, kuna sa teed seda kõike avalikult, püüad avalikult ja iga päev on avalik...Kindlasti olen ma ka tüüp, kes vajab natuke tähelepanu ja tõuget...Minu eesmärk on suur, isegi väga suur...Ma soovin alla võtta 40kilo!!! Saadetesse ma pole kandeerinud ja püüan saada selle tulemuse ise ja koos armsate pöidlahoidjatega wink emoticon Ma võiks ju teha oma blogi, kus kõik kirjas aga noo ma mõtlen sellele wink emoticon Igatahes Merlin -40 on alganud ... !!!

4 kommentaari: