laupäev, 14. veebruar 2015

Esimene rühmatreening sai tehtud ja tunne on võimas ;)

Olin eile nii väsinud, et ei jõudnud postitada :D Esimene asi oli armas voodi ja tahtsin lihtsalt olla. Eile oli, siis mu esimene rühmatreening. Käisin siis Body KST trennis.


BODY KST
BODY KST - on lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid, haarates mõningal määral kaasa ka teisi lihasgruppe. Tund algab lühikese soojendusega. Lihastreeningu kestvuseks on ca 35 minutit, misjärel keskendutakse 10 minutit kestvale venitusharjutusete osale.
Tund sobib kõigile!


Tund oli väga intensiivne ja hoogne, põhiliselt kasutati hantleid ja eriti vatti sai käed, mis on mul ka ühed suured murelapsed. Kõik lihased sai läbi pingutatud. Oli päris raske, kuigi harjutused ja sammud iseenesest lihtsad ja isegi valus aga ma imestan, et ma isegi hästi pidasin vastu. Ma tegin küll korraks pause aga jätkasin ja suutsin kõik harjutused kaasa teha. Daaa, see on uskumatu...Peale trenni oli selline tunne nagu oleks purjus või ma ei tea, keha värises üleni ja oli suht sült, isegi kodus veel. Käed ja jalad olid õhtul natu valusad, kartsin et täna ma ei tõuse aga pole üldse hullu, käed natu natu annavad tunda aga kõik ok ;)
Nojaa minu see hirm, et äkki naerdakse :D Ohh eiiiii, seal olid väga vahvad inimesed koos, eri vanuses, eri suuruses ja keegi ei vaadanud mitte kedagi :D Igal ühel ju seal oma eesmärk.


http://www.mvspordiklubi.ee See on siis minu tulevane spordiklubi ja vääga pikaks ajaks :) Väga vahva meeskond ja juba oootan, kui saan tagasi minna ;)

Pühapäeval jälle trennijuttu....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar