laupäev, 28. veebruar 2015

Hei hei ;)
Täna laupäev aga mõtlesin korralik olla ;) Ei mingit pidu jne :D
Käisime sõbrannaga just kõndimas :) Väga mõnus tempo oli, ilm väga mõnus ja hea tulemus ka :) 8.35km ja 668kcal kulus ära ;)
Ja nii tore oli üle tüki aja sõbrannat näha, lobisesime ja koos niimoodi aega veeta on vahva ;) Lisaks veel ilus vaade Tartule ;)
Mõnus on olla, põsed õhetavad, nüüd tassike rohelist teed, hea film ja tuttu ;)



6 kommentaari:

  1. Väga lahe, kui on, kellega käia :) Mõnus on kindlasti ka üksi jalutada, omi mõtteid mõlgutada. Aga seltsis ikka segasem :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just Kati, seltsis segasem. Saime selle 8km ga palju ära räägitud, nõu antud ja rõõmustatud tulemuste üle. Meil samad eesmärgid :)
      Aga olen ka üksi käinud, siis on tõesti olnud aeg olla iseendaga ja mõelda erinevaid asju, ka see on nauditav ;)

      Kustuta
  2. Ma käisin ka naabrinaistega, aga nüüd on üks laisk ja teine rase ning niimoodi ma vahel üksi vantsingi. Vahel keppidega, vahel hantlitega, vahel niisama. Täna lähen ka - peale haige olemist paras vaadata, mida liigutamine teeb. Jõuab neid rühmatrenne pärast vihtuda küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Helen tubli ;)Ära sellepärast, et üksi oled, loobu ;) Saadki oma mõtteid mõelda ;) Ohh hantlitega on mulle uus teema, kuidas sa neid kannad vms ? Kui rasked need on ? Päikest Sulle ;)

      Kustuta
    2. Mind üksi treenimine ei takista - minu jaoks on trenn oluline, mitte see, et keegi kaasa tuleks. Muidu 2kg hantlid, millega hoogsalt marsin ja siis vahepel teen nt lendamisharjutusi, vahelduvat biitsepsit, õlaprsesse. Idee Sparta SuveVormi treeningutelt. Alguses võivad 2 kg rasked tunduda ;)

      Kustuta
  3. AA
    Jala- ja käeraskuseid müüakse spordipoodides. Mul on miskised vanemad, käivad krõpsudega jala ümber ja on liiva täis minuarust.

    VastaKustuta