teisipäev, 18. oktoober 2016

Minu esmaspäev 17.10.2016 ;) Kaalumine ja päeva juttu...


Hei hei mu sõbrad ;) Olen nüüd oma peakese selgeks saanud, südamevalu ka kadunud ja olen valmis end jälle teile avama ja oma tegemistest kirjutama. Ma ei ütle muud, kui suhted ja armastus ja kõik see on üks hull teema :D Aga eks näis, mis sellest saab ja ehk on mul teile varsti ka uudiseid selles osas.

Eilse päeva kohta mul ei tule kahjuks ühtegi pilti. Sest mul pole hetkel telefoni. Täna peaksin saama asendus telefoni ja saan taas pildistada. Ilma telefonita on üsna nukker tunne kusjuures. Ma olen harjunud ikka kõike jäädvustama, ennast meeldib pildistada jne. Ühe päeva ma sain hakkama, rohkem tõesti ei soovi.

Muidu üldiselt läheb mul kenasti, toitun kava järgi, natuke teen trenni, käin kõndimas , kuid kõike võiks alati palju rohkem. Midagi olen ka aegajalt oma blogi Facebooki lehele postitanud (LINK), kes mind seal jälgib, on kursis. Kuid olen kenasti rajal ja kõik justkui on okei, aga vot kaal mängib lolli. Vahepeal see ju oli lausa 88kg millegiga ja hakkas nagu lubama, siis tõusis korraks 92kg peale, siis jälle langes  ja hetkel ta mul on seisnud pikemat aega 90kg peal. Eile hommikul näitaks kaal ka 90kg ja sellega siit taas jätkame. Vaatasin oma toitumise üle ja tegin mõned korrektuurid ja vaatame, mis juhtuma hakkab. Võibolla tuleks üldse üks karm šokipäev teha? Eks tuleb targematega aru pidada. Kui teil kellegil on kaal seisnud, kuigi toitute okeilt ja liikumine on ka päevakorras, siis kirjutage mulle, või jätke kommentaar, mis kurat aitaks?

Kaalumine 17.10.2016 : 90kg

Eile oli mul täiesti sinine esmaspäev ja midagi erilist ma ei teinud. Päeva veetsin kodus, vaatasin seriaale järgi ja lihtsalt olin. Mitte midagi erilist ega tarka ma ei teinud. Kooli ka mul eile ei olnud. Kusjuures ma plaanisin ka trenni mitte minna, aga õhtuks hakkas süda ikka kuidagi piinama ja õnneks suutsin end ümber veenda. Kusjuures isegi mul lapsed olid eile omas mullis kuidagi :D


Asja juurde...


Minu trenn/liikumine ;)

Nagu ma just mainisin, siis ma peaaegu ei oleks trenni läinud. Mul oli pea paks, uimasus, tuju null ja jube hea oli teki all nurru lüüa. Aga õhtuks hakkas ikkagi süda valutama, sest pühapäev jäi vahele ja eilne toitumine oli ka üsna toekas ja minu silmis eeldab selline toitumine siiski trennipäeva(palju süsivesikuid), kui õige või vale see on, seda ma plaanin täna treeneriga arutada. Aga toitumisest kohe varsti.

Väljas oli juba pime ja kõndima ma ei viitsinud minna, tegelikult ma väga aeroobset teha ei soovinud üldse, tahtsin jõutrenni teha, muidugi kerge eelneva soojendusega ja suundusin siis päris hilja FitLife, sinna kõnnin ma kodust umbes 10min, hästi tahtes saab ka kiiremini.

Seal oli nii palju rahvast ja ma tundsin, et siia ma küll ära ei mahu ja ei osanud kohe midagi teha(muidu see mind ei häiri). Siis  kuidagi ikka otsustasin aeroobse kasuks(masinad olid ka vabad) ja jõumasinaid ma eile ei puutunudki.

Kõigepealt kõndisin lindil 45min kiirusega 5.5km/h, siis sõitsin rattaga 25min ja lõpuks sõudsin sõudeergomeetril 15min. Jah siia lisaks oleks väga vabalt võinud teha jõutrenni või miskit, kuid seekord piirdusin sellega ja läksin lihtsalt koju. Enne seda muidugi kuum dušš ka.

Kokkuvõte: 

45min kiirkõndi 5.5km/h
25min ratast
15min sõudmist

Täiesti arvestatav trennike :)


Minu toitumine ;)

Toitun ma nagu ikka Arturi kava järgi. See on lihtne ja kerge, kuid ausalt öeldes ega ma enam näpuga mingit järge ei aja. Sest ma olen selle kõige sees üsna kaua olnud, tean juba ise ka, mis on õige, mis vale ja oskan oma keha tunnetada. Sama on kogustega, näen juba kõike silma järgi ja mingit hullu kaalumist ma enam ei vaja.

Olen ka üht asja tähele pannud ja see tekitab minus küsimusi ja tahangi täna seda asja natuke uurida.
Nagu te teate, siis ma väga pudrusõber pole kunagi  olnud. No ei ole minu teema lihtsalt. Kuid mingi hetk tekkis mul tohutu pudru ja kaneeli isu. Ja olen päris mitmeid hommikuid söönud täisterakaerahelbe putru kaneeli ja banaani viiludega... Mmm...Ja lõunaks on olnud mul näiteks juurikad, kana ja riis. Mis tegelikult ju taas suht suur süsivesik.

Kuskilt on mulle kõrvu jäänud, et korralik pudruhommik eeldab ka trennipäeva, noja kui veel lisaks lõunaks riisi süüa, siis vist peaks kohe eriti trenni tegema? Päris mitmeid päevi on olnud just nii, et olen söönud hommikuks putru, lõunaks riisi ja samal päeval nt pole trenni toimunud. Siin lõigi mul tuluke põlema, et kas see ei või olla kaalu seisu põhjus? Mis teie arvate?


Minu hommik ;)

Kui lapsed kooli sai saadetud, siis tegin endale kohe kohvi. Paraku ei saa ma ikka enne söödud, ma vajan enne kindlasti ühte tassi kohvi, vahel juhtub ka, et joon kaks ära, enne söömist. Eile jõin enne sööki aga kange musta kohvi, siis sõin ja siis tegin veel ühe kohvi. Ajaaa, ärgates ma joon KOHE vett, vahest isegi 0,5l.  See on mul harjumuseks saanud ja teist juttugi pole.

# Täisterakaerahelbe puder kaneeli ja ühe banaaniga
# 2 tassi musta kohvi

Ma kõlan nüüd eriti lollakalt kinldasti, aga ma avastasin ükspäev, et banaan on nii odav :D No ma ei ole kunagi hindasid uurinud ja banaani ma varema ise ei söönud ka(eelmises kavas seda ei olnud) ja minu jaoks oli suur üllatus, kui ma sain 0.50€ eest 3 kena banaani :D Uskumatult odav tundub see, ma ei tea miks ma arvasin, et banaanid on kallimad. #avastanmaailma #lollakas #mark


Minu lõuna ;)

Lõunaks tegin midagi kerget ;) Ja pean tunnistama, et mul oli juba üsna varakult kõht tühi. Puder vist pidigi kergelt kõhust kaduma? :D

# Havai wokisegu riisi ja kanaga
# Suur tass pärnaõie teed(emme korjatud)



Õhtupoolik ;)


Ülla ülla, neid vahepalu, ma söön väga harva, kuid eks eile oli mul "raske" päev ka, ole ise voodis ja vaata seriaale, loogiline, et keha vajab rohkem kütust :D Nali!!!

# 2 õuna


Õhtu ;)


Õhtust ma sõin väga hilja. Peale trenni kunagi

# Wokisegu kanaga
# Suur tass pärnaõie teed

Siis vaatasin ma jälle telekat voodis, suhtlesin natuke sõpradega netis ja lihtsalt olin ja nautisin hubast kodust õhtut. Mul praegu küünlad kogu aeg põlevad ja selline mõnna on kõik.

Kõht oli täis, erilisi isusid ei olnud, küll, aga ma tahtsin natuke rohkem süüa eile, kui tavaliselt muidu. Vett tarbisin eile vist natuke vähem, kui peaks ja kohvi sai kaks kanget. Magama läksin umbes 00.00.


Selline oli minu pilditu esmaspäev. Loodan, et täna saan telefoni ja vahvamaid postitusi teha.


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!






1 kommentaar: