neljapäev, 29. september 2016

Yakuza Sushi Bar ;) See ei ole sponsoreeritud postitus!


Hei hei ;) Kuna mina käin väga palju ja tihti väljas söömas, kohvi joomas ja sõpradega chillimas ja külastan palju erinevaid kohti, siis mõtlesin, et annan oma hinnangu ka neile ja kirjutan sellest, mida mina mingist kohast arvan.

Ütlen kohe ära, et see pole sponsoreeritud postitus. Maksin täitsa oma rahaga toidu eest.

Nimelt eile peale lõunat sain ma sõbrannaga kokku ja mõtlesime, et läheme sushit sööma kuskile. Me ei olegi koos sushitamas kunagi käinud, sest tema ei ole sushisõber kahjuks. Aga küll ta saab selleks :D Ta ei armasta lihtsalt väga kala, aga jumal tänatud, et sellele on olemas lahendus. Nimelt kanaga sushid. Uhh nii hea, et ma saan ka temaga tulevikus ikkagi sushitada. Thank God! Sest mina armastan sushit nii nii väga. Kuigi ma seda väga tihti tegelikult ei tohiks süüa. Aga 6 kuni 8tk on täiesti okei vahel.

Eile otsustasime külastada Yakuza Sushi Bari (LINK). Seda, mis asub Küüni tänaval. Praegu netist vaatan, et ka Taskus on Yakuza ja Prismas ka. Okei, Prismast ma olen ostnud 2l korral sushit ja ka rahule jäänud, valetan nüüd teile. Ühel korral ma võitsin väikese seti ja teisel korral ostsin. Aga olgu, meie käisime Küüni tänaval ja olime seal esimest korda.

Sisse astudes sain kohe aru, et interjöör mulle meeldib. Sees oli hästi hämar ja stiilne. Minule väga meeldib punase/musta/valge värvi kombinatsioon. Toolid ja diivanid olid valgest nahast. Kõik oli väga ilus ja selline puhas/värske/stiilne tunne oli.






Koht on muidugi väga pisike ja kõik lauad nagu liiga koos, natuke nagu tekkis tunne, et ei saa end väga vabalt tunda ja päris kõigest rääkida. Sest äkki keegi kuuleb. Aga kõhu täis söömiseks on täiesti okei kohake. Rahvast oli ka vähe, ehk sellepärast tekkis selline tunne.

Muusika, mida lasti oli väga mõnus chill ja sobis ideaalselt.

Teenindaja oli väga kena, kiiresti tuldi lauda, toodi menüüd. Teenindaja oli sõbralik, konkreetne ja jättis hea mulje.

Sushi valimisega läks meil ikka päris palju aega. Silme eest läks mul lausa kirjuks. Sest valikut on ju nii palju. Juurde on tulnud päris palju huvitavaid ja põnevaid maitseid. Ja kõike tahaks proovida. Ma päris mitu korda otsustasin ümber, lõpuks mõtlesin, et võtan 4tk ühte ja 4tk teist. Tellisin siis Bonito Makit 4tk jaYuni Makit 4tk ja tahtsin niii niiii väga proovida ka seda Jaapani ploomiveini, mida sushi kõrvale juuakse ja mida taevani kiidetakse. Jah ma ei oleks seda tohtinud teha, aga tellisin vähekene prooviks sushi kõrvale, et see lõpuks lihtsalt ära mekkida. Sõbranna tellis endale midagi kanaga ja ühe mohhiito.


Bonito Maki
Praetud lõhe, tomat, avokaado, lendkalamari, toorjuust, tuunikala laastud
Жареный лосось, томат, авокадо, тобико, крем сыр, стружка тунца
Fried salmon, tomat, avocado, creame cheese, tuna flakes, tobiko

4 / 8 (tk/pcs/шт)

4.60 / 8.70 €
 
 
Yuni Maki
Praetud lõhe, toorjuust, salat, praetud tofu-juust, seesamiseemned, teriyaki kaste

4 / 8 (tk/pcs/шт)

3.70/ 6.90 €
 
 

Minu sushi maitses mulle väga. See oli mõnusalt värske ja mahlane. Sulas suus. Nägi hea välja ka. Ploomivein oli mmm, kui hea. Ehtsat  ploomi maitset oli tunda ja lõhnas ka hästi. Kuna ma armatan magusaid veine, siis valisin ka sealt magusama variandi. See oli hea, ma pole ammu nii head veini saanud. Kindlasti on tulevikus minu alkoholi joomine piiratud, aga kui ma peaksin natukene patustada tahtma, siis muud veini ma küll enam ei tahaks, peaks täitsa uurima, kust poodidest seda head kraami saab. Nautisin maitseid rahulikult ja südamega kohe.




Sõbranna kanaga sushi tükid olid väga suured. Aga ka tema kiitis ja ta tahab veel mina sushile!!! Mohiito pidavat ka väga mõnus ja värske olema.




Toidud/joogid saime lauda kiiresti, pärast küsiti ka, et kuidas maitses ja kõik sujus hästi.

Tagasi läheksin ikka ma arvan, tahaksin ka teisi huvitavaid maitseid proovida. Valikut seal oli PALJU ja oli ka mingi lõunasöögi pakkumine, mis tundus hea ja soodne. Võibolla tahaks külastada Tasku kohta nüüd, sest too on palju suurem, hubasust ma ei mäleta, aga ehk seal on parem nö aega veeta sõbrannaga. Ah ma ei teagi. Hinnad olid nagu ikka, minu meelest üsna samad igal pool kõik. Nojaa mõnest kohast tellides saab tunduvalt odavamalt, aga sushi baari kohta olid hinnad tavalised. Mul läks 12€ midagi kokku kõik.

Igatahes jäime me rahule eilse külastusega ja sellele kohale läheb pöial püsti!




Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar