neljapäev, 29. september 2016

Minu teisipäev 27.09.2016 ;)


Hei hei ;) Peale esmaspäevast postitust oli mul natukene hirm, et kuidas mind peale nii pikka pausi vastu võetakse ja arvasin, et mind on üldse  ära unustatud. Aga taas sain ma tunda seda, et mul on nii palju kaasaelajaid ja toetajaid. No nii vahva. Aitäh teile. Ma tahan nüüd palju rohkem teile kirjutada ja seda kõike teiega jagada :)

Vana Merlin hakkab tagasi tulema, hetkel ta veel natuke kardab ja on ettevaatlik, kuid ta juba piilub ja varsti on ehk tagasi ;) Vana Merlin oli kõige parem, sest siis ma olin mina ise, kirjutasin südamest ja oma hingega, ma otsustasin iseseisvalt, ma tegin kõike ise ja ma jäin alati iseendaks. Selle kahe blogimisaastaga olen ma näidanud endast palju erinevaid pooli, ma muutusin väga palju. Ja lõpuks ma kaotasin ennast täiesti ära. Ma ei taha olla keegi teine, ma tahan olla see sama Merlin, kes kunagi kirjutas siia blogisse esimesed sõnad. Kes oli ehk vahel liiga hull oma hullude unistustega, liiga emotsionaalne ja ehk liiga avatud, kuid ma olin siis alati ehe inimene, ilma maskita. Naine, kellel olid ulmelised unistused ja plaanid, millesse ta uskus ja selle nimel ka hullupööra vaeva nägi, olenemata sellest, mida keegi teine arvas...See oli päris Merlin, ehe inimene. Päris mitmed on minu silmad avanud, olen sellest ka psühholoogiga rääkinud ja aitab sellest, et ma pean kõigile meeldima ja kaotan nii enda päris mina. Ei ma ei pea kõigile meeldima, ma ei tahagi kõigile meeldida. Ma tahan olla mina ise ja olen nendega, kes võtavad mind sellisena nagu ma olen. Sobib?

Aga asjast...

Teisipäeval midagi erilist mul ei toimunud. Kooli minul ei olnud ja lihtsalt tegelesin koduste asjadega. Praegu käib mul sõbranna Tartus ülikoolis, siis tema peatub esmaspäeviti ja teisipäeviti minu juures. Teisipäeva õhtu veetsime me koos lobisedes ja arutasime igasugu maailma asju, tegelesin lastega nagu ikka jne. Selline vaikne teisipäev oli.

Minu tenn/liikumine ;)

Teisipäeval oli mul vaja hommikul korra Vaksali tänavasse minna, et ühte kohta üks paber viia. Mõtlesin, et millega ma lähen, kuid siis turgatas mulle pähe, et võiks ju jala minna ja teha nö väikese trennikese ära. Otsustatud ja läksin. Ma olen küll Tartlane aga noh teatud rajoone ma ikka üldse ei tunne :D Läksin üle silla, see mis Eedeni juures on ja tahtsin sealt kuskilt Vaksalisse jõuda, aga no ma pidin seal päris palju seiklema, sest ei tunne toda kanti üldse. Kuidagi läbi Tähe ja mingi Salme tänavate ma sinna Vaksalisse kuidagi jõudsin.

Hetkel kasutan ma uut äppi. Nimelt on mul asendustelefon mõnda aega ja see ei lase Endomondot alla laadida. No telefon ei toeta seda vms. Instagrami ja muud sellist samuti ei saa alla laadida.  Kusjuures päris mitmeid spordirakendusi proovisin ja asi tundus juba lootusetu ja tekkis väike paanika :D Kuidas ma ilma mõõtmata kõnnin? Jah seda peaks ju tegema iseendale ja tunde järgi, aga no ei saa ju, vaja ju kõik netti panna ja teile näidata :D Kuidas ma pärast tõestan, et ma üldse kõndimas käisin? Ah? Tegelikult jube mõelda, et ma sõltun mingist äpist, et ma ei suuda veel teha asju ainult enda jaoks, minna lihtsalt kõndima, näiteks tunnike, telefonist saan ju kella vaadata, ilma et ma peaks pärast näitama ja tõestama midagi. Njaa, siin on mõtlemisainet...

Hetkel on mul siis Sports Track, mis on üsna Endomondo sarnane. Näitab kilomeetreid, aega, kiirust, kaloreid ja vist veel midagi. Logisin ma sisse läbi Facebooki, saab ka sõpradega ühenduses olla, mul on vist seal äpis ainult 1 sõber. Sille Kaidi, tänu kellele ma selle ka avastasin, tervitused Sulle! Kui keegi kasutab seda rakendust, siis andke mulle märku. Gpsiga siis töötab, netti pole selleks vaja. Palju erinevaid spordialasid saab valida jne. Ahjaa kiirust saab jooksvalt jälgida, kui tõstad, siis näed kohe, et tõuseb ja langusega samamoodi. See on huvitav, sest nii saad nagu teadlikumalt sportida. Saad jälgida ennast ja analüüsida oma aega, et kaua sul kulub km läbimiseks jne. See on põnev, eriti kui tahad igasugu võistlustel ka osaleda. Rakendus töötas hästi. No esimene arvamus on selline. Kokku ei jooksnud ja tundub konkreetne rakendus olevat. Eks ma katsetan veel.

Kokku sai siis tempokalt kõnnitud 9.49km. Kiirus oli mul tihti ka 6km/h. Kuid keskmine tuli üsna madal. Ma nüüd ei saa aru, kas see tuli sellest, et mul ei olnud paus seadistatud. Sest selle aja sisse jäi ka umb 10min seismist, rääkisin juttu 10min ja aeg samal ajal jooksis edasi. Ma ei osanud seda pausi asja tööle panna, samuti valgusfoorid jäid mulle ette ja üks ülesse kaevatud tänav, kus ma kõndisin üsna vaikselt.  Nüüd panin ka selle pausi asja tööle ja katsetan ära, et kui ma seisan, et kas siis jääb aeg seisma. Tore ju oleks.

Sellepärast mulle meeldibki ümber Kanali tiirutada, sest seal ei sega mind valgusfoorid jne. Ja mööda tänavaid oli minu jaoks natuke tobe ka kiirkõndi teha. Ma isegi ei tea miks, aga ei meeldi.





Koju jõudes tegin ma Arturi kava järgi mõned harjutused ka.

@Plank 3x10sek
@Kükid tooli kohal 3x10
@Kätekõverdused põlvedel 3x8

Kokkuvõte: 

Tempokas kõnd 9.49km
Plank 3x10sek
Kükid tooli kohal 3x10
Kätekõverdused põlvedel 3x8

Enamvähem ;)


Minu toitumine ;)

Teisipäev oli ka  omalooming.  Ei olnud tubli päev kahjuks. Midagi hullu ka ei olnud, kuid vahekorrad olid paigast ära veits(süsivesikud jne). See päev ei ole eeskujulik.


Hommik ;) 

Kaks kerget võikut ja 1 muna. Pärast seda nautisin 2te tassi musta kohvi suure mõnuga.






Lõuna ;)

Sushi 8tk





Õhtu ;)


Õhtuks sõin ühe virsiku ja porgandi. Mul oli sushist kõht nii täis, et no ei tahtnud enam mitte midagi muud.






Vett tarbisin ma teisipäeval ca 2l, kohvi 2 tassi. Kõht oli täis ja enesetunne ok. Magama läksin üsna hilja, 01 ajal lausa.


Thats it ;)





Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!

















1 kommentaar:

  1. Edu sulle seekord ;) olin ka pikalt eemal ja kaal aina tõusis ja nüüd ärkasin taas :D

    VastaKustuta