pühapäev, 23. oktoober 2016

Minu neljapäev 20.10.2016 ;) Max level päev ;)


Hei hei sõbrad, mina jälle siin :) Loodan, et teil läheb hästi ja kõik on ok. Minul läheb hästi ja olen viimasel ajal kuidagi meeletult õnnelik ja rõõmus. Vahepeal ma ei postitanud, sest mul polnud telefoni. Ja ilma piltideta ma ei tunne, et tahaks postitada, mulle lihtsalt nii ei meeldi. Aga sain endale asendus telefoni, kuniks ma endale uue ostan. Tahaks mingit head telefoni, millel on hea kaamera jne. Pole veel otsustanud millist, eks paistab. Aga mulle tuldi appi, anti kasutada telefon, nüüd  saan pildistada ja teile ka postitada.

Kes mu Facebooki ja Instagrami jälgivad, siis teavad, et ma pidin oma neljapäevast juba reedel postitama, siis eile ja nüüd on juba pühapäev :D Ma väga muidugi vabandan ja targem oleks olnud mitte lubadusi anda, aga loodan, et mõistate ja annate mulle andeks. Lastel algas vaheaeg ja ma kohe üldse ei tahtnud midagi muud teha, kui nendega aega veeta ja lihtsalt olla. Igatahes, siit tuleb minu awsome neljapäev, siis üritan ka mingi hetk reede ja laupäeva kirja panna ja pühapäev veel ja siis vast saan järjele ja ilusti kenasti tegutseda.

Aga olgu, neljapäevast siis...

Neljapäeval ärkasin ma väga vara, 06 ajal kuskil. No tegelikult poolt tundi varem, kui äratus pandud oli :D Ärkasin hea tuju ja mõnusa energiaga. Plaan oli kindlasti end liigutada(trenn vms) ja olla asjalik. Koristasin kodu ära, sorteerisin riideid, meil  on nii palju neid ja peaks vist andma kuskile, kus neid rohkem läheks vaja. Müügiga mina tegeleda ei viitsi, kuigi Kirbuturgu oli ammu plaan oma kaup müüki viia, aga kui ma sinna mitu kuud pole jõudnud, siis ilmselt ei jõuagi. Kuna riided on üli puhtad, terved ja korralikud ja hästi hoitud, siis ära viskama neid ei hakka, otsin vast mõne pere, kellel oleks neist rõõmu ja ka kasu. Nii ma siis koristasin, sorteerisin, siis otsustasin liigutama minna(kiirkõnd), peale seda kohtusin ühe vana hea sõbraga, kellega me pole kohtunud 1.5a ja ta ütles, et ma pole enam see sama Merlin, et ma näen palju ilusam, noorem ja säravam välja. Seda oli siiralt hea kuulda. Ma tean, et mu kaal on kaua seisnud jne, kuid ma tõepoolest tunnen ka ise endas sära, mu nahk ja juuksed näevad palju tervemad välja(elagu juurikad), mu silmad säravad peas, ma naeratan. Ma elan. Mul on palju lisakilosid veel, lausa 35kg on veel minna mu unistusteni, kuid minu protsess käib, jah üle kivide ja kändude, aga ta käib!!! Ja aina paremaks asi läheb, sest iga murdumisega olen ma saanud kaasa õppetunni, et mida vältida, et selliseid asju enam ei juhtuks ja oskan neid murdumise põhjuseid edaspidi vältida. Ma olen targem, ma tunnetan enda füüsist ja vaimu ja see on ju super!

Kui olin kõndimas ära käinud ja sõbra käest kiitused käes, siis kirjutas mulle Artur ja leppisime õhtuks ka trenni aja kokku. Siis olingi kodus ja ootasin seda trenni nii nii väga. Sest need trennid annavad meeletult powerit ja motti ja max level no ;)

Vahepeal tegelesin  lastega ka nagu ikka, söögid neile, kooli asjad vaatasime üle, alati on vaja midagi osta ja nüüd ma parem küsin seda enne magama minekut, sest kell 22.00 voodis kuulda, et homseks on vaja mulineed, või tikkimislina...See pole tore..

Muud sellist erilist ei juhtunud, et lähengi siit edasi, siis mu blogi põhi teema juurde, ehk mu toitumine ja trenn ;)

Minu trenn/liikumine ;)

Nagu ma kirjutasin üleval pool, siis oli mul plaanis kõndima kindlasti minna, kuigi ma lükkasin oma plaani päris kaua edasi. Kuna mul on hetkel normaalne telefon, siis laadisin endale Endomondo alla. Vana hea asi, seal kõik sõbrad ja tuttavad koos. Aga ma ei tea, kas ma ikka jään seda kasutama. Ma pole kindel, et kas ma ise ei vajutanud kuskile kogematta, või Endomondo tegi pulli ja otsustas taimeri kinni panna. Igatahes ühel hetkel ma avastasin, et see ei tööta ja pidin uuesti käima panema. Nt Sportstrackiga selliseid asju ei juhtunud kunagi. Aga ma katsetan veel ja otsust lukku ei pane.

Nagu ikka käisin ma kõndimas Anne kanali ümber.  Sinna, 3 ringi ja koju, ahjaa poest käisin ka läbi. Alguses oli jube külm, kohe väga. Esimese kilomeetri ma kindlasti turtsusin ja jonnisin, et miks ma seda kõike teen, aga siis juba tuli hoog sisse ja tuli meelde ka, miks ma seda kõike teen. Ja lõpuks ma avastasin, et see on lihtsalt super, et ma seda kõike teen. Enesetunne läks veel paremaks, päike paitas mu põski, ümbrus oli imeline lihtsalt. Tegin ka paar klõpsu ja ahhetasin ja ohhetasin, et nii ilus see Eestimaa ongi vä :D Okei Tartu eriti. Juba nende vaadete pärast, tasuks end liigutada. Et lihtsalt ammutada seda ilu endasse.




Kõndisin tempokalt kokku 8.44km ;) Koju jõudes põsed õhetasid ikka hullusti ja sääred ka veidi, aga see tunne oli nii hea ja ma tänasin oma ma ei teagi mida. Tahtejõudu? Igatahes olin ma õnnelik, et selle ära tegin.






Tegin kohe sooja tee ja olin õnnelik. Siis veel ma ei teadnud 100%, et ma õhtul veel trenni. Kuid peale lõunat selgus, et see ei ole veel kõik :D Artur kirjutas mulle ja leppisime õhtuks aja kokku. Kuna ilmad on nüüd külmad ja väljas nagu midagi teha ei saa, no saab ja, joosta ja kõndida ja kindlasti muud ka saaks teha, aga noid asju saan ma teha üksi ka kenasti ja tegelikult oli meil plaan külmaga tuppa kolida. Meil on hetkel valikus kaks spordiklubi, kas siis FitLife või Alecoqi oma. Need logistiliselt head, hinnad ka okeid. Aga esimese korra otsustasime teha Alecoqi spordihoones, kus me siis kell 19 kohtusime.



Olen seal varemalt ka käinud, isegi jõusaalis paar korda, erinevatel üritustel jne. Seal on mõnusalt suur ja avar ja igal pool käib tegevus, kes jookseb, kes mängib palli, kes võimleb, või treenib jõusaalis. Selline äge melu on seal, justkui käiks mingi lahe spordipidu. Jõusaal on kahel korrusel ja Arturi pilgu läbi vist täiesti piisav ja okei, et ma seal vormi saaks. Ja seal on jooksurada, kus ma siis saan joosta, kõndida ja enda soojaks ajada.



Ühe korra pilet maksab 4€, muid hindasid ma pole veel uurinud. Ja esmamulje oli kohe väga hea.
Riided vahetatud ja alustasime teisel korrusel. Kõigepealt soojendus, jõutrenn(neljapäeval oli ülakeha), siis venitused lõpuks.

Ütlen kohe ära, et ma ei pruugi enam kõike mäletada, aga läheb kirja see, mis meeles on. Vot rumal tüdruk, oleks ju võinud leida kohe selle tunnikese ja kõik kirja panna.

Soojendus:

# 10min ratast soojenduseks
# Käte, puusa, põlve ringid soojenduseks
# Mingid harjutused soojenduseks
# Kõnd ja kiirendusega jooks ja kõnd(ei tea, kui palju ja kui pikalt)

Jõusaal:

Ma tõesti ei tea, kuidas seda masinat kutsutakse, kui pildil olevaid 2te tüüpi harjutust tegin 3x10 :)

# 1 variant 3x10
# 2 variant 3x10




Sellel masinal täpselt sama moodi, mõlemat harjutust 2te tüüpis siis 3x10

# 1 variant 3x10
# 2 variant 3x10




Seda harjutust tegime ühte moodi ja mina ikka 3x10

# 3x10






Seda masinat sai kasutada ka kahte moodi ja mõlemat harjutust ikka 3x10

# 1 variant 3x10
# 2 variant 3x10





Siis ma masinatel lõpetasin ja Artur lasi teha mul 5kg hantlitega harjutust kummagile käele. Ma nüüd ei oska väga kenasti seletada, ühesõnaga algul hoiad hantleid käes kõverdatult ja siis tõstad ühe sirge käe ülesse pea kohale, siis teise. Korraks hoiad ja lased aeglaselt alla.

# Hantlitega 3x10


Lõpuks võtsin kangi, rasukust ei mäleta, aga harjutus näeb välja selline, et seisad põlved kõverdatult, kallutad end ette, selg sirge, tagumik taga ja tõmbad põlvede kõrguselt kangi rinnuni ja hoiad.

# Kangiga 3x10


Siis väike venitus ja pessu. Keha mul sõna otseses mõttes värises. Ma ei jõudnud oma käsi ülesse tõsta, aga tunne oli ülim. Kogu aeg mängis hea muusika, see tekitas hea mõnusa tunde. Rahavast ei olnud palju ja no kõik oli ideaalne. Pesus käidud ja koju minek.


Ma nüüd ei teagi, aga ma arvan, et me läheme sinna tagasi. Eks arutab veel asja, kuid no mulle vähemalt meeldis seal. Võibolla käime Fitlifes ka ära koos, mina olen seal palju käinud, kuid kuidas meil seal koos trenn õnnestub, seda ei tea, seal on pisem ruum ja üldiselt palju rahvast. Kuigi mulle meeldib Fitlife muidu ka ja sealne personal on super vahva alati ;) Eks vaatame pakkumisi jne.

Tavaliselt ma käin juuksed kinni ikka trennis, kuid seekord jäi patsikumm koju, kuid mind see ei seganud.



Kokkuvõte:

# 8.44km kiirkõndi
# 1.5h spordiklubi


Trenni ja liikumise koha pealt jäin ma oma päevaga mega rahule ;)



Minu toitumine ;)

Ma ütlen kohe ette ära, et siin kindlasti enamus pööritavad silmi ja täiesti õigustatult. Neljapäevane toitumine oli väga vale, ma sõin küll õigeid asju, kuid väga väga väga vähe, kindlasti alla igasuguse päeva normi ka kindlasti oli puudu ka süsivesikutest. Ma tean seda, et see ei olnud õige tegu ja ärge teie nii tehke, kuid oli selline päev lihtsalt. See pole ka minu treeneri poolt kiidetud teguviis ja ta pööritab ka nüüd kindlasti silmi äkki, kui seda lugema peaks :D


Hommik ;)

Hommikust kahjuks ei söönud. Jõin ainult 2 tassi musta kanget kohvi.



Lõuna ;) 

Mulle hullult maitses, kuigi ma ei tea, kas tuunikala muidu tehakse nii soojalt juurikatega, aga mulle sobis ja maitses.

# Tuunikala soolvees juurvilja seguga





Õhtupoolik ;)

# Tass musta kohvi sõbraga
# Tund enne trenni 18 ajal 1 banaan





Õhtu ;)

Õhtut sõin päris hilja, peale 21 kindlasti. Mul ei olnud üldse kõht tühi miskipärast, kuigi võiks arvata, et peale trenni on, aga ei olnud, kuid sõin natuke ikka.

# Broileri delikatess hakkliha juurvilja seguga
# Tass pärnaõie teed





Vett tarbisin ma päeva jooksul vast 2,5l, kohvi musta 3 tassi ja sõin jah vähe, kuid minu enesetunne oli siiski hea ja mingit nälja tunnet ei olnud.

Kui õhtusöök ka söödud ja teed joodud, ma lihtsalt vajusin voodisse ja 22 ajal, mis on suur ime, ma juba magasin nagu nott.

Päev oli mega mega mõnus, täis häid emotsioone ja kehale sai tehtud "pai" ja no kas saab veel parem olla!?

Ma vabandan, et oma trenne nii segaselt kirjeldan, ma üritan järgmine kord paremini, lasen Arturil selgitada, mida teeme ja küsin õigeid nimetusi. Kuid seniks saate natuke aimu vast ikka.


Ja muidugi, suured vabandused, et mu postitused nii hilinevad. Aga parem hilja, kui mitte kunagi ;)

Mina olen sõiduvees ja powerit täis ja loodan, et teie ka!!!

Tule jälgi mind Facebookis ja Instagramis ka, lisan pilte ja postitan pidevalt miskit ;)

Minu blogi Facebook on: SIIN
Minu Instagram on: SIIN

Ja Arturi lehekülg on: SIIN


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar