neljapäev, 28. jaanuar 2016

Natuke lobajuttu, haigusest jne...


Nonii. Hetkel on asjad jälle väheke positiivsemates nootides. 26ndal käisime me lastega kõik arstil, kus siis vaadati meid üle ja tunnistati tsivilisatsiooni kõlbulikeks. Paar päeva annan lastele veel taastumiseks aega, kuna haigus oli äge ja kurgus pole päris ok veel, kuid kohe saavad lapsed ka tagasi kooli ja argirütmi.

Kuna minul olid taas mandlid paistes, siis arst otsustas võtta näpust mingi proovi, et vaadata, kas asi on bakteriaalne vms, näitaja oli alla 8 ja esialgu ta mulle antibiootikume ei määranud. Küll kirjutas digitaalse saatekirja nina ja kurgu arstile, just helistasin sinna ja sain juba esmaspäevaks, 1.veebruariks,  hommikuse aja. Päris kiiresti. Lähen sinna, näitan end üle ja siis vist tõenäoliselt pannakse opi järjekorda?! Mul hakkab süda puperdama ja nutumaik tuleb suhu, kui sellele mõtlen...Ma tean, ma olen niii äpu ja rumal. Kuid ma teen selle ära.

Hetkel on mul juba hea olla, vahel natuke on selline nõrkus vms, kuna meie haigus oli üsna äge. Koristasin oma elamise korralikult ära, olen pesu pesnud ja triikinud ja kohe mõnus on olla. Tänasest olen ma ka korralikumalt toitunud ja hakkan ka taas oma toidu ja trenni päevikut pidama. No trenni kohta tuleb veel suur 0 paar päeva, arst ei lubanud midagi hetkel teha. Toitumisega on hetkel ka kehvasti, erilist isu pole, kuid annan endast parima.  Mul on hull kalaisu täna, huvitav, kas kalapäeva puhul kuskil soodukat pole lõhele? Keegi teab, siis andke mulle ka teada.

Ühesõnaga, Merlin on elus ja vaikselt taas toimetab!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar