reede, 1. jaanuar 2016

Head uut aastat ja vastan ka neile 36le levivale küsimusele!


Kõigepealt HEAD UUT AASTAT! Tulgu see uus õnnelik, täis armastust ja imesid!!!

Kuidas teil tervis? Minul pohmelli ei ole, jõin ainult pokaalikese veini ja natuke šampat. Niii hea on olla, sellist 1.jaanuari pole ammu olnud :D
Mõtlesin, et vastan ka neile levivatele küsimustele, nagu paljud blogijad. Enne, kui ma uueaasta lubaduste postituse teen. Kuid teate, ma ei oska üldse midagi vastata, nagu ei mäleta mitte midagi :D Kahtlane. Aga no ehk miskit huvitavat ikka leiate. 

1. Mida sa tegid aastal 2015, mida sa polnud varem teinud?
Läbisin maratoni 42km. Osalesin Ajakirja Fitness Hers konkursil BFit. Hakkasin blogima. Ma ei tea, rohkem ei tule meelde. Ma tegin nii palju asju kogu aeg :D 
2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?
Ei mäleta, et lubasin midagi eelmisel aastal. Ja ei tea, kas neist kinni pidasin. Muidu ikka olen lubanud ka ja üldiselt ei ole kinni pidanud. Või ma ei mäleta. See kord annan lubadusi ja ehk blogis antud lubadustest pean ka kinni.
3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?
Jah mu sõbranna sünnitas poja.
4. Kas keegi su lähedastest suri?
Ei, sellel aastal ei surnud keegi. Õnneks.
5. Mida sa sooviksid omada aastal 2016, mis puudus aastal 2015?
Ma sooviks rohkem kohusetunnet ja tahtejõudu. Jumal anna mulle ka neid omadusi natuke kasvõi.
6. Mis riike külastasid?
Lätis käisin vist, ei ikka kindlalt käisin.
7. Mis kuupäev aastast 2015 jääb igaveseks su mällu? Miks?
16.08.2015 maraton 42km,  19.12.2015 pere taas koos.
8. Mis on selle aasta suurim kordaminek?
Mu pere on taas koos. Ma olen saanud endaga sõbraks, olen tugevam inimene.
9. Mis oli su suurim läbikukkumine?
Ma ei saavutanud oma ideaalkaalu, krt krt krt.
10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?
Suvel ma olingi aind haige. Avastati krooniline mandlipõletik ja siiani see välja lööb, sest ma idioot ei julge opile minna.
11. Möödunud aasta parim ost.
Ma ostsin hästi palju elamusi eelmisel aastal.  Ei oska välja tuua nii midagi. Aaaa spa pakett Pühajärvele, seal käisin oma parima sõbrannaga ja see oli niii lahe kogemus ja jääb terveks eluks meelde. Igatsen aega väga.
12. Kelle käitumine teenib sult aplausi?
Ma ei tea, paljudele võin plaksutada :D
13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?
Inimeste, kes ei julge tulle otse näkku ütlema, mis neid häirib, mis ei meeldi. Vaid kirjutavad kuskil foorumis anonüümselt nagu mingid šaakalid.
14. Kuhu läks enamik su raha?
Pidudele :D Eelmisel aastal sai palju palju chillitud. 
15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?
Minu uus elustiil. Tervislik toitumine, sport. Kõik sellega seotud asjad. 
16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2015 meenutama?
Reality Lost Frequencies. https://www.youtube.com/watch?v=ilw-qmqZ5zY
17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:
1.õnnelikum või kurvem? Õnnelikum
2.kõhnem või paksem? Kõhnem
3.vaesem või rikkam? Rikkam
18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Trenni, trenni ja veelkord trenni!!!
19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?
Veini joonud. Tarbisin ikka liiga palju seda veini.
20. Kas sa armusid aastal 2015?
Ei. 
21. Kui palju üheöösuhteid?
Kusjuures päris ausalt, ei olnud. Ma ei lasknud endale eriti kedagi ligi, südamesse jne. 
22. Mis oli su lemmiksari või telesaade?
Endised vanad. Saladused, Pilvede All, Suletud Uste Taga...Üheotsapilet uutest...Ah ma ei mäleta. Ma vaatasin suht kaootiliselt tvd. Õhtuti ju koolis ja ei olnud aega ka väga.
23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?
Ma võiks ju vihata küll mõnda inimest, kes mulle päris palju haiget on teinud, mind reetnud. Kuid milleks? Ei, ma ei vihka. Ma ei kanna enda sees negatiivseid emotsioone. Viha tekitab vaid viha ja see kasvab ka minu sees ja mürgitab mind. Ma ei taha seda, mina tahan olla positiivne, elujaatav ja elada chillilt. 
Kui karma või mis iganes peab õigeks neile minu eest tagasi teha, siis juhtub see ilma minu vihata. Mina olen andestanud, lihtsalt ei soovi nendega tegemist teha.
24. Parim raamat, mida lugesid?
Ma lugesin spordi ja toitumisega seotud ajakirju. Raamatuid ei mäleta. Häbi häbi.
25. Mis oli su suurim muusikaline avastus?
Ei olnud erilisi avastusi. Kuulasin palju erinevat muusikat ja muidugi parasjagu tipus olevaid hitte.
26. Mida sa tahtsid ja said?
Mina tahan alati palju ja kõike ja saan ka enamasti, kõik mida ma tahan. Noo seekord mõned asjad jäid saavutamata, nt mu ideaalkaal. Kuid asjad/esemed, need ma olen vist ikka kõik saanud, mida olen tahtnud. Hmm okei arvutit veel ei ole saanud, seda tahtsin hullult. Aga ma vist saan selle kohe-kohe.
27. Mis oli selle aasta parim film?
"Isad ja Tütred" ja "Väike Prints". Nutsin lahinal ja need panid ikka päris tõsiselt asju ümber mõtlema...Tahan veel väga näha ja soovitan soojalt. Kindlasti oli midagi veel, aga mul ei tule meelde praegu rohkem. 
28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?
Mul oli mega äge sünnipäev. Naistekas, suhsi, šampus(ämbritega lausa), limusiin. Palju ilusaid naisi, ööklubi. Glämm värk oli. 31 sain.
29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?
Tugevam iseloom.
30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?
Hmmm, ma hakkasin kleite kandma. No klassikaline, naiselik, kuid siiski liiga igav. Sel aastal tuleb asja parandada.
31. Mis sind mõistuse juures hoidis?
Eks ikka minu eesmärgid ja soovid. Soov kaalu langetada.
32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?
Oh ikka mu armas Otikene :D Ott Lepland. Ahjaaa Jussikene ka.
33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?
Mitte ükski küsimus ei tekitanud minus tundeid.
34. Keda igatsesid?
Mitte kedagi, kõik olid mu elus olemas, keda vajasin.
35. Kes oli parim uus tutvus?
Neid oli palju. Süües Saledaks grupi naised, kellega suhtlen ja läbi käin.
36. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2015 õpetas.
Ära anna kunagi alla, usu endasse ja imedesse ja tea, et igale halvale järgneb hea!

Mu sõbranna kinkis mulle endlekepi ja oiii kuidas ma seda armastan :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar