laupäev, 9. jaanuar 2016

Hakkan proovima midagi uut taas :) Teazy teed!


Minul avanes võimalus proovida Teazy 28 päevast teekuuri. Sain endale armsa väikse pakikese, kui oli sees  hommikutee ja  õhtutee, lisaks ka väike raamatuke, kus siis kirjas, mida selle kuuri ajal ja no üldse elus vältida ja mida just tarbida.Olen Teazy tooteid ja reklaame enne ikka facebookis näinud, kuid väga süvenenud ma ei olnud asjasse. Kuid teed ma joon, miks mitte siis ära proovida, mida see Teazy endast ette kujutab.



Kirjutan natuke ka Teazyst:

Teazy on noor ning kiirelt edasi liikub Eesti kaubamärk, mis porpageerib tervislikku ja sportlikku eluviisi.

Teazy on elustiili ettevõte, mille eesmärgiks on anda kõigile inimestele võimalus leida endale sobiv tee tervislikuma, kergema ja õnnelikuma elu juurde. Nad pakuvad selleks nii tooteid, kui ka soovitusi ja eriprogramme.

Teazy süda asub Eestis, kuid nende sõnum ei tunne riigipiire ning peagi rõõmustavad oma tegevusega nii lähemaid, kui ka kaugemaid naabreid.

Oleme turule toonu mõjuvõimsat looduslikku taimekooslust sidaldavate teede valiku, mis sobivad nii aktiivsetele spordiinimestele, kui ka rahulikuma elustiili nautijatele. Kõik tooted on 100% naturaalsed ning valmistatud Itaalias. Tees olevad koostisained puhastavad organismi kõikvõimalikest mürkidest ning jääkainetest, mis nii otseselt, kui ka kaudselt on seotud elukvaliteedi ja enesetundega.

Tundub päris huvitav!

Mina alustan selle tee joomisega esmaspäeval. Ma ei tea miks mitte kohe, kuid tahan alaustada esmaspäeval ja nii lihtsalt on. Pean siis jooma Teazy teed hommikul ja õhtul 28 päeva järjest. Vaatame, kuidas see mõjub ja mulle meeldib!


Hommikutee

Õhtutee

Esmaspäeva õhtul, või teisipäeva hommikul kirjutan teile, kuidas need teed mulle maitsesid ja tutvustan ka seda pisikest raamatut natuke, et mida seal soovitatakse või ei soovitata.


Teazyga saab tuttvuda:

Facebook:  Teazyteatox
Instagram: Teazyteatox
Koduleht:   Teazyteatox

Kas keegi on Teazy teed juba proovinud?
Läbinud selle kuuri?

6 kommentaari:

  1. Olen seda teekuuri teinud läbi kahel korral. Esimesel korral 2 nädalat, nüüd 4 nädalat. Varsti kirjutan ka enda kogemusest pikemalt juba blogis.
    Agaaaa öötee polnud minu mäletamist mööda igal õhtul joomiseks. Pole nii palju teekotikesigi sees ;) Ehket üle ühe õhtu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lugesin jah just seda.
      Ootan põnevusega Sinu postitust ;)
      Pakendid on küll vahvad igatahes.

      Kustuta
    2. kust kohast seda teed tellida saab selle raamatuga

      Kustuta
    3. Seda saab tellida nende kodulehelt https://teazy.eu/et/?gclid=Cj0KEQiA_MK0BRDQsf_bsZS-_OIBEiQADPf--vqHaXWVMlIi8wsiPPdHI5FiMURF1ku7yXTEJCBGQf8aAnDS8P8HAQ

      :)

      Kustuta
  2. Loen põnevusega, oled mitmel korral vaadanud nende tooteid..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kaie mulle tunnub see teema ka huvitav ja loen igalt poolt, et miskit nagu mõjub ka :)
      Eks näis :)

      Kustuta