kolmapäev, 23. september 2015

Aitäh kallis Marju (wofalif.blogspot.com) uue headeri eest!!!

Noniii, tahtsin minagi natuke ägedamat ja uuemat headerit...Ideee oli olemas peaaegu ja natuke mu armas sõbranna Marju (LINK)  täiendas seda!!! 

Ja ma sain selle!!! Mul on uus äge header.  

Mina ise ei oska seda teha, mul on väga vana arvuti, mis pm ei tööta ka. Mingeid postitusi saan teha, mingeid postitusi saan lugeda, ja no nii ma elan.

Palusin appi oma sõbrannat Marjut (LINK) , kes on alati väga asjalik ja arvutialased asjad tema ka ära lahendab. Minu jaoks IT naine...

Aitäh armas Marju (LINK)  ;)

Ja üleüldse, Marju on tervislike ja sportlike eluviiside armastaja/harrastaja, tema kokakunst on justkui käsitöö ja leian, et temalt õppida oleks nii mõndagi. Me koos arutame asju ja ka teie lugejad saaksite sealt ideid, kuidas ja mis ;)


Minu sõbranna Marju blogi leiad: SIIT

WOFALIF on see blogi, kust loed kõike ;)




2 kommentaari:

  1. Väga kift on uus pildikene. Sinu suurim spordisaavutus siiani. Seda peab ikka ju eksponeerima :D :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa on suurim, loodan et neid tuleb ikka veel. Kuid see oli midagi väga väga erilist ja see on esimene ja kõige tähtsam ;)

      Kustuta