esmaspäev, 27. märts 2017

Minu reede 24.03.2017 ;)


Panen nüüd järjest kirja ka reede, laupäeva ja pühapäeva.
Reedel ma midagi väga põnevat ei teinud. Toimetasin enda isiklike asju, õhtul käisin sõbra juures ja natuke tantsimas klubis. Kuna seal midagi erilist teie jaoks ei toimunud, siis ei hakka ma seda teemat praegu siin arutama.


Asja juurde...



Minu trenn/liikumine :)


Reedel ma ei käinud trennis ega kõndimas. 



Minu toitumine  :)


Hommik :)

Hommikuks tegin endale ühe smuuti. Hästi lihtsa ja tavalise. Olen nii õnnelik oma blenderi üle. Lapsed armastavad ka tohutult smuutisid ja ise tahan ka hakata katsetama erivaid retsepte.

Kõigepealt jõin ära selle smuuti ja siis nagu tavaliselt kaks musta kanget kohvi otsa.


* Smuuti(banaan, pool prini, maasikaid natuke ja natukene vett)
* 2 tassi musta kohvi








Lõuna :)

Lõuna keerasin kokku jääkidest.

* Seafilee tükid
* Juurikasegu
* Tatar
* Kikerherned
* Natukene soola





Õhtu :)

Kuna nädalavahetusel sõin ma üksi, kuna lapsed oli ära, siis tahtsin endale teha värskekapsa hautist. Lapsed seda kahjuks ei söö, mulle hullult maitseb ja seda on lihtne teha.

Kahjuks telefoniga pilti ei saanud teha, kuna vanem tütar vajas minu telefoni pildistamise jaoks. Ta sõitis koondisesse trenni Tallinnasse ja tema telefon hetkel ei pildista.

Värskekapsa hautis


* Kapsas
* Broileri hakkliha
* Natuke soola



Vett jõin päeva jooksul normaalselt, kohvi kaks tassi. Tuju oli hea ja kõht oli täis.



Bye bye!!!


I can and i  will, just watch me!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar