esmaspäev, 27. märts 2017

Minu laupäev 25.03.2017 ;)


Laupäeval olin ma terve päeva üksinda. Vanem tütar oli Tallinnas koondises ja väiksem sõbrannal külas. Hommikul kohvitasin pikalt voodis, lõunani lausa. Lõuna ajal käisin ripsmetes ja nüüd on mul volüümripsmed. Olen väga kaua endale neid tahtnud, sest nii mugav on kui sul on kogu aeg silmad peas nö. Loomulikult annavad need ka välimusele väga palju juurde.  Õhtul käisin sõbrannal külas ja lobisesime peaaegu ööni välja. Rohkem vist midagi erilist ei olnud, vähemalt ei tule hetkel meelde.

Kahjuks laupäeva kohta pilte ei ole. Eelmises postituses mainisin, et  mu telefon sõitis Tallinna ja mul ei olnud millegiga pildistada.


Aga kirja tuleb ikka kõik panna. Läheme kohe asja juurde...



Minu trenn/liikumine :)

Laupäeval ma trennis ega kõndimas ei käinud.



Minu toitumine  :)


Hommik :)


Ärgates tegin endale kohe smuuti. Ja ikka selle tavalise ja lihtsa. Peale seda 2 kanget musta kohvi.


* Smuuti(banaan, pool pini, maasikaid, natukene vett)
* Kaks tassi musta kohvi



Lõuna :)

Lõunaks sõin kausikese eelmisel õhtul tehtud värskekapsa hautist viilu  100% rukkijahust täistera röstiga.


* Kapsas
* Broileri hakkliha
* Vett ja natuke soola
* 1 viil 100% rukkijahust täistera rösti



Õhtu :)


Õhtuks tegin endale kanafilee rinnatüki kuubikud koos wokiseguga.


* Kanafilee rinnatükk
* Wokisegu
* Natukene soola




Kohvi jõin kaks tassi, vett normaalselt. Tuju oli hea ja kõht täis.


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar