neljapäev, 5. jaanuar 2017

Jaanuari challenge 2017 - 30 päeva kirjutamist ;) Päev 2 - Kuulujutud, mida ma kunagi ei unusta.


Nonii sõbrad, paneme kirja blogi challengi teise päeva ülessande.


Kirjuta sellest, mida keegi on sinu kohta rääkinud, mida sa mitte kunagi ei unusta:

Hahaa, minust on läbi aegade väga väga palju räägitud igasuguseid jutte. Ütlen ausalt, et nüüd pakuvad need mulle nalja ja ega ma väga neile ei mõtle enam. Suuri laevu saadab ikka kajakate kisa, mina elan oma elu nagu oskan. Kui eksin, siis tunnistan ja parandan vea. Püüan ellu jääda ja hoida elukese stabiilsena. See mida sosistatakse ja räägitakse minu selja taga, see enam korda väga ei lähe. Kuigi olid ajad, kus need tegid haiget kohe väga ja elasin seda kõike üle.

Olen andnud kindlasti ka ise alust kuulujuttudele, ei eitagi seda üldse. Kuid mõned on lausa nii haiged ja tobeded ja siis olen mõelnud küll, et hallooo inimene miks. Nagu näiteks see, kui olin sõbranna ja tema beebiga poes, tahtsin väga ise kärutada ja beebiga tegeleda, siis natukese ajapärast kuulsin lastekaitsest ja kirjutati ka kuskil foorumis, et olen ka kolmanda lapse siin salaja sünnitanud, et varjan seda avalikkuse eest jne. No jah. Mina, kes  jagan oma elukest avalikult üsnagi palju, siis lapsesündi no kindlasti ma ei varjaks, see oleks kinldasti ka kaalutletud otsust ja niisama ups juhtus asju mul ikka ei juhtu.

See tuli lihtsalt pähe mulle praegu, rohkem nii väga ei mäleta neid jutte ja enamus on nii rõvedad, et ei tahagi meenutada. Praegu enam vist väga ei räägita ja kui seda tehakse, siis mul on üldiselt täiesti ükskõik.

Ise kuulujutte ei levita ja ei räägi, see on minu jaoks labane ja matslik ja mul on eluga targemat teha, kui haigeid jutte levitada ja teiste eludes sobrada.

Natuke tegelen muude asjadega, siis kolmas ülesanne ;)





Bye bye!!!


I can and i will, just watch me!!!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar