neljapäev, 5. jaanuar 2017

Jaanuari challenge 2017 - 30 päeva kirjutamist ;) Päev 1 - 10 asja, mis muudavad mind õnnelikuks.


Hei hei sõbrad, kuidas teil läheb? Minul läheb täiesti kenasti, olen taas trenni ja korraliku toitumise lainel, lumi tuli maha ja kõik muu ka on ok. Aga kuidas mul läheb ja mida ma teen, sellest kõigest teistes postitustes.

Hiljuti nägin Blogipostituste reklaamimise grupis (LINK) Kristiina Randla (LINK) üleskutset 30ne päeva kirjutamise challengisse. Kuna mul on selle blogimisega viimasel ajal kehvad lood, no ei jõua kirjutama ja ei saa seda hoogu kuidagi enam sisse, siis mõtlesin, et see võiks motiveerida mind ja aidata ka uuesti blogimisega rajale. Täna juba 5s päev, teised kõik on tublid ja kenasti kirjutanud, mnjah...:D Aga mis siin ikka, tulistan täna 5 postitust järjest ja siis jõuan järele ka teistele. Lisaks motiveerimisele on see jälle selline tore ettevõtmine, mis natuke ju ühendab blogijaid ja kindlasti leian ka uut lugemist endale.


Esimese päeva ülessane oli:


10 asja, mis teevad mind õnnelikuks!


1;)  Minu lapsed!!! Nemad on mu elu, mu süda ja mu armastus. Mitte miski, ega keegi ei tee mind rohkem õnnelikuks, kui minu lapsed. Nemad on number üks. Armastan neid tohutult palju.  Kui palju, seda pole võimalik sõnadesse panna.

2;) Inimesed. Mulle on oluline, et minu ümber on palju inimesi. Olgu see perekond, sõbrad ja tuttavad. Armastan inimesi, suhtlust ja läbi käimist. Hindan väga sõprust ja kõike sellist. Ja mul on vedanud, mind ümbritsevad imelised ja head inimesed ja see teeb mind õnnelikuks.

3;) Ilusad hetked. Olgu see siis jalutuskäik kallimaga lumises Tartus,  rabas päikesetõusu vaatamine, sõbrannaga ilusas kohvikus lobisemine, või lamada voodis kallimaga käest kinni, vaikuses ja vaadata pikalt lihtsalt teineteisele silma. Mina kogun ilusaid hetki ja just selliseid, mis esialgu tunduvad pisikesed. Mind teevad aga sellised hetked õnnelikuks, jäävad mällu igaveseks ja neid meenutades tunnen, et olen rikas, sest mul on palju imeilusaid hetki kogutud.

4;) Muusika. Armastan head muusikat. Mul pole kindlat stiili, mida kuulan. Lemmikuid on pungist klubini ja sinna vahepeale jääb palju palju erinevat. Kuid muusika on elu ja üks osa minu päevast. See lõbustab, rahustab, annab motti, olenevalt siis sellest, mida kuulan ja millega tegelen parasjagu. Aga kõige südame lähedasem on mulle Dj Tiesto ja kõik selline, kuid nagu ütlesin seinast seina, siis nt on mul pea kõik Vennaskonna laulud peas ja naudin sajaga.

5;) Meelelahutus. Olen hästi aktiivne inimene üldiselt, meeldib palju meelt lahutada. Käia kinos, teatris, pidudel, kontsertidel, grillimas sõpradega, bowling, piljard, põgenemistoad, naistekad, lastega lauamängu õhtud, appi see nimekiri tuleks lõputu. Armastan lõbutseda, aega veeta koos lähedastega ja see teeb mind õnnelikuks.

6;) Kodu. Jah mul ei ole küll päris enda kodu, kuid armastan seda üürikodukest ka väga. See on lihtne ja armas ja mul on head suhted omanikuga. Olen elus palju palju kolinud ja ise ka valesid otsuseid seoses koduga teinud, kuid nüüd olen saavutanud tõelise kodurahu, kodutunde ja oskan seda rohkem hinnata ja hoida. Kodu on meie 3me pühapaik, siin me puhkame ja oleme kaitstud, siin on hea ja hubane. Külalisi satub siia vähe, kui satub, siis see külaline peab olema tähtis ja oluline, sest igat ühte oma pühapaika sisse ei lase. Olen õnnelik, et olen saavutanud kodutunde ja head suhted omanikuga.

7;) Vein ja head söögid. Olen nautleja inimene. Meeldib chilliv ja nautiv eluviis. Tahan maitsta erilisi toite koos hea veiniga. Teen seda alati naudinguga, olgu see siis kodus kokatud hea kala, või kuskil väljas mõni eriline roog. Naudin ja hindan seda ja see teeb õnnelikuks.

8;) Parfüümid. Mulle meeldib hästi lõhnata, alati ei ole mul kõige kallimaid parfüüme, kuid püüan ikka osta, või lasen kinkida. Lemmikuid on ka seinast seina. Olen õnnelik, kui oman head parfüümi ja saan hästi ja natukene kallimalt lõhnata.

9;) Eneseületus. Mulle meeldib teha hulle tegusid. Naudin seda, kui saavutan midagi hullu. Neid pole küll väga palju mu elus juhtunud, aga midagi ikka on ja see tunne pärast on võimas. . Eriti veel, kui alguses sulle öeldakse, et ei sa ei suuda, sa ei oska, sa ei tee seda ära. Aga ma teen ja saan öelda, et näete, tegin ära. See teeb õnnelikuks, sest tean, et tegelikult on minus peidus palju rohkem. Näiteks see hetk, peale maratoni. Seda on raske sõnadesse panna.

10;) Elu. Elu ise teebki mind õnnelikuks. Olen õnnelik, et saan elada. Minu elu on olnud keeruline, see on olnud nagu ameerikamäed, see on olnud imeilus, täis armastust ja õnne, kuid täpselt sama palju on selles olnud kurbust ja ebaõnnestumisi. Kuid see kõik kokku on meeletu. Igat asja, igat päeva ma hindan ja tänan, et olen saanud seda kõike kogeda, olgu see kasvõi negatiivne, sest siiski on see kogemus ja millegi jaoks hea. Ma naudin elu, võtan sellest kõik ja tahan elada!!!

Need pole kirjutatud tähtsuse järjekorras, lapsed on, Nemad on alati number üks!!! Aga kõik muu tuli lihtsalt juhuslikult. Kindlasti on neid asju, mis mind õnnelikuks teevad väga palju veel. Kuid panin kirja need, mis praegu pähe tulid.

Nüüd natuke puhkan ja kohe kohe kirjutan ka teised ülessanded ära, täna tuleb 5 challengi postitust, lisaks veel mu päevapostitus :D Head lugemist!




Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar