laupäev, 23. mai 2015

Nihilisti postitus...

Paljud juba kindlasti seda lugenud, igal pool jagatakse ja käib arutelu selle üle... On nõustujaid, on hukkamõistjaid.

Mina lugesin 2 korda  lausa seda. Esimesel korral mõtlesin küll, et whaaaat? Teisel korral aga hakkasin täiesti nõustuma. Kui palju ma olen vingunud, et olen nii paks ja kole. Nutnud patja aga samas ei võtnud ma kaua kaua midagi ette. Kui kaua ma otsisin igasugu rumalaid vabandusi? Või näiteks üritasin ikka leida mõne asja endas, mis oli ilus ja kuidagi lohutada, et no näokene on mul ikkagi ilus ja pole ma nii kole midagi. Või kui palju ma teesklesin, et ma olen õnnelik ja rahul oma kehaga. Kuigi ise karjusin ja nutsin sisimas. Riietepoes, kui enam xxxl ka selga ei läinud, need tunded ja emotsioonid...Aga midagi ma siis ette ei võtnud...Ma ju valetasin endale ja teistele kogu aeg, ei ole ma kunagi end paksuna ilusana ja õnnelikuna tundnud ja usun, et mitte keegi ei tunne. Olen kuulnud paljusid 100+ naisi ütlemas, et ta on endaga rahul, kuid kas ikka on...

Ma ei leia, et 1 naine peab selliste sõnadega kirjutama, see pole minu arvates ilus. Ma ei leia, et sellist postitust peaks anonüümselt kirjutama. Nagu ka kõiki teisi negatiivseid kommentaare, tahad halvasti öelda, ole siis ka nii aus ja kirjuta oma nime alt.  Aga ma leian, et tegelikult on tal täiesti õigus...

Kallid lugejad, mida arvate teie ? :)

Arikkel ise on siin : http://nihilist.fm/curvy-not-new-fat-pekinaod/

4 kommentaari:

  1. Mina paraku ka nõustun. Poleks nii karmilt välja öelnud, aga noh .. ei oska vastu ka vaielda :)
    Ülekaalulisus ei ole loomulik. Samuti ei meeldi mulle need ülipruuniks päevitunud grillkanad ja pikad teravad geelküüned ja tuuleiili tekitavad kunstripsmed. Võehh :) Näeb ebaloomulik välja ja ilmselgelt teeb naisterahva koledamaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ripsud mulle meeldivad aga õnneks vanemaks saades ma pei paneks enam neid hiiglaslike :D Küüned ka meeldivad aga pole pikalt olnud, kunagi olin grillkana, õnneks sain aru, et see on kole. Mõnus jume aga mulle meeldib :D Olen ka aru saanud, et loomulikkus on ikka ilus ;)
      Aga jah ülekaalulisus ei ole loomulik ja ma ei usu tõesti, et keegi on ülekaalulisena õnnelik. Ma tean, mis tunne on olla pea 120kg, sa ei jaksa trepist käia, sa higistad, väsid iga pisema liigutusega, riided ei mahu selga jne jne jne. Eriti kui oled noor ja tahad ka kenasti riides käia ja hea välja näha. ei ei ei ei, ei saaaaa olla õnnelik.

      Kustuta