teisipäev, 26. mai 2015

Ajakirja Muscle&Fitness Hers Eesti konkurss BFit 2 kuuga rannavormi, hakkab lõpule jõudma...

Nende facebooki lehelt võis juba eile lugeda uudist: KONKURSS BFit hakkab lõpusirgele jõudma ning osalejad on juba saatamas oma finaal-pilte. Kuu lõpus läheb aeg lukku ning me hakkame valima võitjaid - meie proffidest žürii ning teie, armas publik otsustab järgmised võitjad: üldvõitja (valib žürii), publikulemmik (hääletus FBs) ning parim sooritaja (valib žürii). Täpsema info tuleb meie kodulehele www.hers.ee ning seniks jälgige meie võistlejaid ja nende tegemisi, blogisid siit: http://hers.ee/page-content-wit…/bfit-konkursi-enne-galerii/

Nagu te teate osalen ka mina seal. Aga minus on tekkinud niiiiii suur hirm, et ma kohe ei tea. Kas ma olin piisavalt tubli? Kas ma andsin endast kõik ? Jaaa mu kaal langeb kenasti, ka cm-id vähenevad, nagu mulle üks armas lugeja kirjutas, pole ma enam varsti rasvunud, vaid ülekaaluline KMI järgi. See kõik on niii vahva. Loomulikult ka pilte vaadates on näha, et ma ei ole enam see naine, kes kuid tagasi. Mu riiete nr on vähenenud jne jne jne. Aga hirm on ikka. Hommikul nende armsat kirja postkastist leides, tulid mul taas pisarad silma. Need on hirmu ja rõõmu pisarad koos. Sest sisimas olen siiski ju võitnud. 117kg naisest on saanud ca 96kg naine. Ma olen julgenud midagi muuta, midagi ette võtta ja ma sisimas olen uhke.  Pikk tee on veel käia aga suur algus on tehtud :)

Hoian pöialt kõigile naistele ja elan kaasa kõigile ja tõesti siiralt kohe ;) Sest see on piisavalt suur julgustükk ja me kõik oleme juba tegelikult võitnud ;)

Oma pildid saadan ma pühapäeval neile ja siis jään lihtsalt ootama ;)

SIIT SAAT LUGEDA MINU KANDIDEERIMISESTJA SIIN KA ENNE PILDID : BFIT 2 KUUGA RANNAVORMI ;)


1 kommentaar:

  1. Tubli! Tubli, elan sulle kogu südamest kaasa. Üldse kõigile, kes otsustasid endale väljakutse esitada. :)

    VastaKustuta