neljapäev, 19. märts 2015

Minu esimene pudruhommik :D

No ilmselt te vist teate, et ma ei söö väga palju ja söön veel suht valesti. Armsad inimesed soovitasid mulle, et söö hommikul putru, saad kõhu täis ja hea ka ;) Oli ka aga sellest kogemusest kirjutan õhtul, kui tänase toitumise postitan.
Soovin hoopis teie arvamusi pudrust :)
Kas teie sööte putru hommikuti ?
Milliseid putrusid ja millega maitsestate ja mis lisandiks ?

Loodan, et tuleb ka vastuseid :)

Miks on puder kasulik?
  • Puder tekitab kauaks täiskõhutunde.
  • Teraviljapudrud sisaldavad rohkelt kasulikke süsivesikuid, taimseid valke ja B-vitamiini.
  • Teraviljaputrudes on palju lahustumatuid kiudaineid. Need imevad endasse ohtralt vett ja pehmendavad soolesisaldust. Eriti kasulik on puder inimesele, kel on probleeme kõhukinnisusega.
  • Puder on kergesti seeduv, mistõttu sobib see suurepäraselt hommikueineks või toidukorraks paar tundi enne treeningut.

Minu eilne ost siis :Kaneel, külmutatud maasikad ja täisterakaerahelbed puder :)


17 kommentaari:

  1. Mina söön kodujuustuputru (täistera kaerahelbed, keedan ära ning lisan kodujuustu- segan ja imemaitsev puder ongi valmis). Ei pea ekstra maitseaineid lisama. Tüdimust pole tekkinud. :D

    VastaKustuta
  2. Mina olen hommikuti mugav, kuna kell 8 peab juba tööl olema ja enne seda koer pissitatud ja laps lasteaeda viidud. Pole aega putru teha :( Söön täisterahelbeid sojapiimaga, sekka panen pool banaani, päevalilleseemneid ja 4-5 rosinat. Kogu kaloraaž ca 350 kcal.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen hakanud ka soja toodete leti poole piiluma...Piimad jne..Aga peaksin vist ennem natuke harima end sellel teemal, st lugema infi ;)

      Kustuta
    2. Noh, mina tarbin seda ainult hommikusöögi kõrvale ja seetõttu, et mul on laktoositalumatus. Laktoosivabasid piimajooke ei ole alati igas poes lihtsalt. Pealegi on sojapiima maitse parem :P :)

      Kustuta
    3. Mina ei söö üldse putrusid aga söön ühe.võileiva ja kohvi

      Kustuta
    4. Hei tohib küsida millist võileiba ? Mis leiva/saialine, mida peale jne :) ?

      Kustuta
  3. Hei! Mina söön peaaegu iga hommik täisterakaerahlbeputru, vahelduseks ka 7-viljagelbe putru. Alati lisan kas 1tl mett või nt 2tl moosi, vahel ka banaani sisse.
    Olen ka proovinud sedasi, et kui puder juba suht valmis (aga natukene veel piimane) siis löön ühe muna sisse ja segan kiiresti läbi (tõesti kiiresti, muidu läheb tükki) - see lisab pudrule sellist kreemisust ja mulle täitsa meeldib, samas iga päev ei tagaks munast putru. Ja kuna hommikul peaks ju valku ka sööma (nt muna) siis ongi hea pudru sisse lüüa, kui ei viitsi eraldi keeta või praadida :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei Krissu, olen nii palju sellest muna teemast kuulnud viimasel ahal. Alguses tundus see mulle et : MISASJA :D ? No et kuidas te kõik panete muna helveste pudru sisse, täiesti uus minu jaoks. Aga näen, et niii paljud kasutavad seda ja proovin ka ära ;) Muna ju jah vaja hommikul ja see mugavam viis ;) Tänan vastuse eest ;)

      Kustuta
  4. Mina söön putru kaneeli ja meega. mmmm imeline!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Proovin ka mee ära ;) Mesi teeb ju magusaks ka ;)

      Kustuta
  5. Mina söön 8-viljahelbeid, kui puder peaaegu valmis lisan sinna veel ühe muna :) Serveerimisel panen sutsu võid veel silma ja nii hea :) Ma armastan soolast putru, magusad üldse ei maitse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, tänan vastuse eest ;) Jälle muna teema, proovin ka selle ära, see minu jaoks ju täiesti uus :) Ma isegi veel ei tea kas mulle maitseb soolane või magus aga hakkan katsetama :)

      Kustuta
  6. Mina söön kaerahelbe putru veidikese kaneeli ja meega, peale lõigun veel pool banaani ja kõige lõpuks lisan lusikatäie pähklivõid. Minu vaieldamatult lemmik osa hommikul :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei Helen ;) See pähklivõi sobiks ka mulle suure kaaluga inimesele ?

      Kustuta
  7. Maapähklivõi sobib sulle väga hästi, hea valguallikad!

    VastaKustuta
  8. Mul oli võimalik igal hommikul sööklas putru süüa ja proovisin aastaga ära igasugu imepudrud ja tavalised pudrud. Ja vat mul läks kõht ca tunni aja pärast no ikka nii tühjaks, et hakkasin lõunat ootama. Vahel oli pudru peal ka natuke moosi, kui mingi eriti kahtlane puder oli :) , aga muidu ei midagi.
    Nii et minuga oli niimoodi. Aga asi, mis mul oluliselt pikemaks ajaks kõhu täis teeb, on Orgu poolt soovitatud muna köögiviljaga. Köögiviljaks siis tavaliselt paprika, tomat ja muna sinna peale. Chilli Explosioni ka ja maitseb väga hea. Kõrvale värsket kurki vmt, kui viitsisin lõikuda. Nii et kui sul pudruga (süsivesikutega) läheb nii nagu mul, siis pakkusin sulle nö valguvalikut :) , mida proovida.

    AA

    VastaKustuta