kolmapäev, 18. märts 2015

Minu esimene BodyPump Arena Spordiklubis ;)

Eile otsustasime sõbrannaga siis BodyPump trenni minna ;) Päike säras, ilm oli mega soe ja tuju hea. Ma ei mäletaks, et olen kunagi BodyPumbis käinud ja väike hirm oli sees aga nooo kuna mul on tohutu trennipisik sees,siis pole asja, mida ma ei tahaks ära proovida.
Saali jõudes toimetasid kõik nagu mesilased oma pingi ümber, tõid kange, erinevaid raskuseid, hantleid. Sättisid paika. Kes vähem, kes rohkem. Nooo olgu võtsin ka pingi, tõin kangi ja paar raskust, vaatasin et vähe. Tõin veel. Vaatasin silmaga, et vast aitab. Aga milleks aitab, palju aitab, seda ma veel ei teadnud :D Võtsin hantleid ka igaks juhuks juurde :D

Arvasin, et tren tuleb mega raske ja keeruline. Ojaa raske see oli aga mõnusalt raske. Keha andis kohe tunda, et midagi toimub. Juba varsti olin ma ülimärg.  Vahepeal panin kangi käest aga siis kohe  keep smailing, ette ja edasi treenima, ma tahan ju ilusat keha, ma tahan ju olla tubli. No esimene trenn, vast on ok, et ma seda kangi seal niisama kergelt ei loobi ? :D Aga harjutused ja kombinatsioonid olid   kergelt ja arusaadavalt ülesse ehitatud. Ei läinud midagi väga sassi. Kordused olid head ja tundsin, et siin suudan ma vabalt kaasa teha :) Sellest, et trenn üli tõhus oli kehale, oli kohe aru saada ;) Absoluutselt terve keha sai läbi treenitud !!!

Treener Sigrid Leetsi oli väga särav, rõõmus. Hästi selge ja puhta häälega. Ja konkreetne ja ka motiveeriv. Ei olnud, et kang maha ja puhka. Suudad küll, 2 veel jäänud ja suutsime, kõik suutsime !!! Ja see oli ka hea, et taha lõppu oli kenast hääl kuulda, muusika ei olnud liiga vali. Vahel on olnud nii, et treener räägib ja seletab aga mitte midagi ei kuule, kuna tümm käib üle. Arenas oli see ok ;) Järgmine kord küsin kindlasti temalt nende raskuste kohta üle, et kui palju ma peaks võtma ja kuna mis :) Päike paistis saali, rahvast oli päris palju. Kõik tundusid sõbralikud ja toredad ;)

Nalja sai ka muidugi. Rinnalt tõstmise ajal käis kang mul ees tiirataara, siis mõtlesin küll, et kohe kukub ja olen hammastest ilma :D Pigistasin suu kõvasti kinni igaks juhuks. Ja raskuste kiire vahetamine tekitas tunde nagu oleks sõjaväes ( olgugi, et ma pole seal eal olnud :D ). Kiirelt relv laadida, uus varustus ja edasi treenida !!! Meil siiski kangid :D
Eile olin nii väsinud, et ei jõudnud blogimagi. Nüüd siin kohvitan ja kirjutan. Keha annab mõnusalt tunda ;) Tahan juba uuesti BodyPumpi, mulle meeldis see ;) Kes ei tea, mis on BodyPumb, siis loe SIIT :)
                           
                                    See oli algus, pärast tõin kange juurde :D









3 kommentaari:

  1. Tore lugeda, et meeldis. Minu esimene pump oli veidi jama, kuid nüüd vaikselt sõltuvuses sellest uuest kavast :-)

    VastaKustuta
  2. Juurde tõid sa kettaid, mitte kange :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ups nohh :D Ma pole väga sõnasepp veel :D Sellel alal :D

      Kustuta