laupäev, 4. juuni 2016

Minu neljapäev 02.06.2016 ;)


Hei, täna on mõnus laupäev, naudin siin kohvi ja mõnulen rõdul. Kohe lähen välja ilma nautima, vist lähme tütrega jalutama ja sööma kuhugi. Väiksem on mul Valgas, tuleb ka paari päeva pärast koju. Mõtlesin, et panen kirja puuduvad päeva postitused.

Seda, mida ma neljapäeval tegin, seda ma kahjuks ei mäleta, no ju ei teinud midagi erilist. Ahjaa, mul oli metsik metsik peavalu. Olin suht out. Oksendasin isegi. See oli julm.

Aga panen kirja asjad.


Minu trenn/liikumine ;)

Neljapäeval ei teinud ma mitte midagi, ma ei suutnud oma peavalu tõttu isegi mitte liigutada.



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Vaadake, kui ilus taldrik mul on :) Maximast ja mingi 1-2 euri aind.

* Kahest munast klopsitud omlett
* Sink
* Porru
* Meresool
* Must kohv




Lõuna ;)

* Sink
* Tomat
* Kurk
* Porru
* Meresool





Õhtu ;)

Õhtusöök kahele, lihtne, kerge ja odav ja hea...

* Broilerifilee
* Paprika
* Tomat
* Kurk
* Meresool
* Ürdisegu küüslauguga





Vett tarbisin sel päeval väga palju, tarbisin ka erinevaid valuvaigisteid väga palju, kohvi 1 tass.

I can and i will, just watch me!!!


2 kommentaari:

  1. Vaatasin ka just eile Maximas neid taldrikuid – tõesti olid väga ilusad. Ma ilmselt ostaks kõik maailma taldrikud ja tassid ja klaasid ja kandikud endale, kui võimalik =) Seekord ikka suutsin end tagasi hoida :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tahan neid veel igasuguseid :D See on hullus lausa :D
      Aga seal jumala odavad, aga no kõike ei pea ka koju vedama eks :D

      Kustuta