teisipäev, 16. juuni 2015

Minu esmaspäev. Kaalumine, liikumine ja toitumine...

Oijahh, minu kaalulangetamine on kõigile nii hambusse jäänud ja kirjutatakse päris inetuid asju. Keegi on nõus isegi mürki võtma, mina aga ei võtvat isegi 5kg enam alla. Pekirull nagu ma olen...Mina aga arvan, et seda näitab aeg ja eks me ajapikku vaatame, kes mürki joob või mitte. Mina alla ei anna, minu teekond jätkub ja ma saan oma unistuste keha. Arvaku kõik, mida tahavad. Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi...

Kõigepealt siis kaalumisest. Kirjutatakse, et ma pole 3 nädalat ennast kaalunud. Hmm, mul on isegi postitused ju olemas, ma polegi kunagi kohe esmaspäeva hommikul kirjutanud. Kirjutan siis, kui tekib võimalus ;) Vahel saan kohe, vahel hiljem. Aga minu kaalumisest siis, eelmisel esmaspäeval oli mu kaal 95.8kg. Eile ma kaalusin peale hommikusööki ehk tunnike ja kaal näitas 95.9kg, nii et 100g rohkem, kui eelmine kord. Kas on see nüüd sellest, et ma ei kaalunud kohe hommikul, või mõjus eelmise nädala toitumine nii aga kaal on 95.9kg. Igatahes ma ei muretse. Kogu aeg ei langegi kaal lahinal ja siin on palju erinevaid mõjutavaid tegureid. Küll ta minema hakkab, pead norgu ei lase ;)

Minu kaalumine siis:

09.02.2015-117kg

16.02.2015-113kg

23.02.2015-111kg

08.03.2015-108.04kg

16.03.2015-106.55kg

30.03.2015-104kg

08.04.2015-102.4kg

13.04.2015-101.9kg

20.04.2015-100.7kg

27.04.2015-99.8kg

04.04.2015-98.5kg

10.05.2015-98.6kg

18.05.2015-97.4kg

25.05.2015-96.7kg


31.05.2015-96kg

08.06.2015-95.8kg

15.06.2015-95.9kg

Eilsest pöördusin ma tagasi täiesti 100% kava juurde. Vahepeal ikka kas tuli midagi juurde, või jäi välja. Kogused olid erinevad ja kellaajad ka. Nüüd oled tagasi vaikses argirutiinis ja  saan täielikult iseendaga tegeleda. Mul on praegu ka sõbranna külas, koos on vahva arutada kõike toidu ja spordiga seonduvat ja koos süüa ja trennitada ;)



Minu eilne toitumine;)

Hommik;)

* 2 riisigaletit natukese kodujuustu(rasvatu), pipra, salati lehe ja kanasingiga
* 1 keedumuna
* 1 õun(ma nüüd ei mäletagi, kas ma sõin terve või pool õuna:D)






Lõuna;)

* Hakkliha, šampinjonide, 4 kirsstomati, aedvilja segu hautis. Natuke pipart ja himaalaja soola
* Pool õuna, no ei jaksanud rohkem





Õhtu;)

* Fooliumis grillitud kanafilee, šampinjonide ja punase sibulaga
* Natuke tomatit ja natuke kurki





Kana ma maitsestasin uue avastaud marinaadi seguga, mis põhiliselt koosneb ürtidest. Natukene on soola ka kahjuks(20%). Seal on veel sibul, küüslauk, basiilik, petersell, tüümian, rosmariin, must pipar, tomat, kurkum. Jah muidugi saab ise paremini aga see on selline kiire lahendus, või kui su pea on tühi ja midagi enam välja ei mõtle :D Määrid liha sellega kokku, ootad 20min ja siis grillid, küpsetad vms. Võib ka kastet teha sellega ja maitsevõid. Nämma oli see!!!





Minu eilne liikumine;)

Peale õhtusööki läksime sõbrannaga jalutama, ilm oli mõnus, päike oli väljas. Tuul oli suur aga mind see ei häirinud. Läksime eile tavalisi  Anne kanali ringe tegema. Mu sõbranna on pikk ja tal väga pikad jalad, siis me naersime selle üle, kui palju tööd pean mina oma väikeste jalakestega tegema, samal ajal, kui tema astub. Peale neid õelaid kommentaare ja kirju, oli see mõnus rahustus. Lobisesime kõigest ja kokku saim mõnusas tempos kõnnitud 7.37km . Eile rohkem ei teinud.






Täna on kavas kõvem trennipäev;) Ikka tuleb mul see mõte pähe, et  kuidas keegi saab mulle öelda, et ma kosun, et ma jäängi paksuks...Et ma ei võtagi kunagi alla...Kurvaks teeb tegelikult:(

Bye-bye,
Merlin

10 kommentaari:

  1. On inimesi, kes saavad naudingut teiste inimeste tegemiste kritiseerimisest, kindlasti Sul on nende arvamusi ebameeldiv lugeda, aga ära üldse muretse nende inimeste kommentaaride pärast. Vaata asjale näiteks teisiti, äkki nad teevad seda selleks, et Sind treeningutega veel rohkem taga utsitada, ajades sind ärevaks/kurvaks (mis iganes emotsiooni sisse tekitavad), et Sa sellest emotsioonist tulenevalt endaga veel rohkem tööd teekisid, et neile tõestada, et sa suudad olla veel parem ning veel rohkem pingutada treenimisega. Ja saavutada veel paremaid tulemusi endaga. :) Ehk siis tahan öelda, et nende negatiivsus keera enda kasuks positiivseks. :) Päikest!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Armas Katrin aitähh Sulle ;) Tõid päikest minu päevadesse ;)
      Nemad teevad seda selleks, et mind lihtsalt alla andma suruda...Minu mineviku pärast jne...Aga ma ei paku seda rõõmu. Ma rühin edasi, ma hakkan veel rohkem tööd tegema oma parema keha nimel. Veel rohkem annan endast, et saavutan soovitud kaalu ja ma tõestan seda neile.
      Muidugi teeb kurvaks, olen hästi emotsionaalne inimene...Täna pole isegi söögiisu enam...Aga tänu Sinusugustele päikselistele inimestele ma tõusen ja kõik läheb edasi :)
      Kallid !!!

      Kustuta
  2. Sa oled ikka nii tubli naine, jätka samas vamus! :)

    VastaKustuta
  3. Äh. Miks sa ei kaalu kohe peale ärkamist. Muidugi on kaal peale hommikusööki juba muutunud.
    Kaalu homme uuesti! :) Ja kohe peale ärkamist (ja vetsus käiku) :) :)
    Mina olen nii kangekaelne, et kui kaalumine nihu läheb, siis kirjutan ikka, aga järgmisel hommikul kaalun uuesti. Mõnikord oligi nii nukker seis, aga mõnikord on järgmisel päeval seis palju parem.
    Ja nende imelike kirjade peale - tead, inimesed teevad seda meelega, et sa nüüd kinni jookseksid ja meelehetitest alla annaksid. See pakubki neile rõõmu. Ma laseks kiuste edasi ja veel paremini.
    Mulle räägitakse ka vahest, et "niimoodi süües sa küll alla ei võta. Ikka teistmoodi peab toituma" jne jne. Samas, siiani toimib väga hästi minu enda leiutis ja ka tuju on seetõttu super, et ei ole vaja näpuga kusagil järge ajada. Ma lausa kiuste lasen samamoodi edasi. :) :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mariliis ma eile hakkasin lihtsalt ruttu sööma ja läks meelest.
      Mul sõbranna on siin nädalakese ja koos nii armas ja vahva hommikust süüa.
      Täna kaalusin uuesti ja kaal oli 95,1kg. Juhuuu.
      Mariliis ma näen, kuidas sinu meetod töötab, sa võtad seda kuidagi chillimalt ja lahedamalt ja tõesti asi toimib. Ma olen nii kinni teiste arvamuses, saan haiget, nutan jne koguaeg. Ma pean ometi õppust võtma. Igatahes need kirjad, kommentaarid ja kõik selle pasa unustan ma ära. Pea püsti ja uhkelt edasi. Las hauguvad, las kaevavad minevikus. Mina lähen edasi ja ei lase neil midagi ära rikkuda. Kui olen saavutanud selle, mida soovin, siis vohh ma ütlen neile.
      Aitähh positiivse ja rõõmsa kommentaari eest.

      Kustuta
    2. Just. Rühigi ise edasi, kui enesetunne kehvaks läheb või meel kurvaks, siis muuda midagi. Vahel aitab ka natukene asjade üle järele mõtlemine ja elu tundub hoopis teistsugune.
      Mina olen eluaeg rõõmsameelne olnud ja ükski dieet ei tohi sellele jalgu jääda :) Kui rõõmsameelsus kaduma hakkab, siis tuleb järgi jätta :P

      Kustuta
    3. Sinu rõõmsameelsus on lihtsalt vahva. Ah ma kah ei hala enam :D

      Kustuta
  4. Minu arust oled sa Super tubli! :)

    VastaKustuta